Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 November 2010

Cuti Deepavali......

Anda pergi mana sempena cuti deepavali nie????

Tak pergi beraya ke? Kita kan 1 Malaysia....

Jadi sesiapa yang ada kekawan India pergi2 la beraya ke rumah mereka....

Aku?? aku ada kawan India tapi umah tak tau kat mana....Jauh2 la diorg tu....

Cuti semalam aku sempat la bawa qaseh jalan2....
Pagi pergi mandi sungai kat kebun uda... Qaseh siap bawa pelampung dia...
Sungai nye kecil je tapi bolehla untuk mandi2 bersama keluarga....

Gambar tak dapat nak ambil sbb bateri kamera yelek....
Rugi tul tak dapat ambil gambar kenangan bermandi manda di kebun orang...

Lepas dah mandi2....terus balik rumah sbb abg uda ajak g mkn kat Muar...
Makan asam pedas...Fuh...dengar nama lauk je dah sedap dah...aku kan mmg minat asam pedas...
So, balik tu kitaorg ada masa setengah jam untuk bersiap...qaseh pulak sedap dah tido....
kesian pulak nak kejutkan qaseh....dia asyik tahan2 mata jek...
aku siap2 dulu pastu aru siapkan qaseh... nasib baik qaseh tak nagis masa kejutkan dia ajak mandi...

Tepat pukul 2 kitaorg gerak la ke muar.... Baik punye rancang...

Separuh perjalanan perancangan berubah....

bersambung..........

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang