Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

10 November 2010

Auto Show yang membawa KEMENANGAN

Huhuhu....
Ayat macam berlagak tak? Tak kan... Mana ada berlagak kan....
Saje nak bagi tau je....

Auto show ni berlangsung pada hari Sabtu bersamaan 6.11.2010....
Kereta Kancil (BEN10) tu kan mmg dah biasa masuk auto show kan....
So,kali ni ben10 juga tak ketinggalan untuk menyertai autoshow sekali lagi.
Kat dataran ada buat pameran sempena Karnival
dalam 1 hari tu dia selitkan sekali pertandingan autoshow nie....
Walaupun ben10 pernah jadi juara dalam pertandingan sebelum ni, aku dgn Lan tak confiden sangatla
kali nie pun boleh menang sbb kereta2 dari kelab luar pun masuk bertanding beb....
Diorg punye kereta lagi la giler baban....hehehehhe...Ben 10 aku tu standand jek...
Body je airbrus...yang lain2 masih original lagi.....

Walau ape pun kita try je la...Kalau ada rezeki dapat la..kalau takde kita cuba lagi lain kali kan....
Yang penting tak mengalah...hehehehhe....

Nak dijadikan cerita... Ben10 aku masih mengungguli kejuaraan nya...
BANGGA tau.... masuk ni dah 2 ke 3 kali berturut2 jadi juara....
Walaupun keta lain pun canggih2 gak dgn body part dia yang dah tukar2 tapi airbrus Ben10 masih di hati pengadil....I LIKE.....

Hadiah????

Hadiahnya dapat sijil, piala tinggi dgn wang tunai......
Bayaran penyertaan kena RM50....Menang dapat RM 200.00
Boleh la kan.... Untung 150 la kaedahnya....
Tapi.........duit nya dah abis dah pun.......
Bila menang kenala belanja orang mkn kan......
Belanja bukan sikit2 orang.....ramai wooo.........
Tapi takpe....Bak kata pepatah.....rezeki yang ada kita kongsi la sama2.....
Mudah-mudahan bertambah rezeki ku dan keluarga........

Kat sini aku nak kongsi kan sikit gambar yang ada masa pertandingan ni berlangsung....
Kenapa kongsi sikit???
Sebab gambar yang aku ambil sikit.....heheheheheh

Gambar kancil aku tak amik pun..aku gasak amik gambar2 motor....
Tengok la ape yang ada eh......


Dimulakan dengan gambar Ibu dan anak dulu ye....

Yang kedua baru la gambar ayah dengan anak....

Gambar aku lagi....
Dengan anak2 buah...eca n danish...

Kereta-kereta yang dah siap tersusun...
Tengah tunggu pengadil nilai je...
BEN 10 kat tengah-tengah....

Pengadil ambil markah motor dulu rupanya....

Cantik-cantik kan motor....
Giler ar...

Bincang2 ape ntah bro Jai nie....


Peace....Ayah qaseh makan air batu....apela...

Gambar diorg lagi....
aku ni asyik jadi jurukamera je...
tak best la duk belakang tabir....
Qaseh pun dah pandai nak seluk air batu...
ayah la ajar nie...

Yang last....
Nak juga tayang muka....
Dah besar dah qaseh kan...

Sebelum aku mengakhiri entry nie....
Nak bagi tunjuk juga gambar BEN 10...

Nak tayang ben10 ke nk tayang muka lagi..hheheheh

Sesekali takpe kan...
Kan dah lama aku tak upload gambar...
Masa ni hari lain....
Baru balik dari expo kat dataran.
Qaseh dapat talipon mainan yang ada macam2 bunyi....
Suka dia...



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang