Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

17 Julai 2009

CERITAKU....

Hari ni aku banyak buat edit untuk blog aku.
konon-kononnya nak cantikkanla...
orang tengokla hasilnya...hehehe..

Hari ni kat opis takde keje sangat...cuma sibuk menyampul hadiah untuk
pertandingan kegiatan wanita esk....
Esok aku dengan nurul kena handle pertandingan kegiatan wanita
(pertandingan masak,gubahan dan lipatan) sempena program Merakyatkan Seni Budaya.
So...esk walaupun hari cuti aku kenala bekerja juga....
Hari ahad pulak ada meting puteri UMNO bahagian.
Nampaknya minggu ni aku takde cuti...
Suamiku pulak balik ari nie...kesian dia kena duk umah je sbb
dia gerenti tak nak ikut aku.


Hari ahad ni juga ada autoshow kat Batu Pahat. Budak-budak SMC dah ada yang
tanye nak g ke tak.. Oleh kerana aku busy, nmpknya mcm tak g je...
Suamiku pulak tak tau la dia nak g ke tak... Tapi kalau sempat aku ajakla dia pegi...
Kalau tak masuk pun sekurang-kurangnya dapatla tengok kereta-kereta orang lain kan...



Yang ni adalah kereta aku. Dah pernah masuk autoshow dah..
Pernah dapat tempat ketiga, kedua, dan pertama.
Semua dah pernah rasa....
Kereta ni daripada berwarna putih bertukar menjadi seperti sekarang ni. Suami aku sayang sangat kat kereta ni tau.
Tapi rasanya aku masih jadi no. 1 dalam hati dia hehehehe...







Gambar ni masa kami masuk pertandingan autoshow anjuran Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat sempena Karnival
JOM Centre. Masa ni kereta BEN10 dapat JOHAN. huhuhuhu
Memang tak sangka kereta kitaorang boleh menang dalam kategori EXTRIM.Padahal kereta-kereta lain lagi power beb.
Apa-apa pun syukur kerana rezeki berpihak pada kami.
Dapatla bawa balik hamper,piala dengan wang tunai.
Berbaloilah duk kat Dataran tu sampai petang dengan panas teriknya.





Kalau nak tau,ni la kereta aku yang asalnya. Berwarna putih.
Banyak tak perbezaanya dengan sekarang??
Hah...jangan tak caya tau....
Masa ni first time aku masuk autoshow anjuran SMC.
Ni pun sesaje je.... Nak diikutkan segan la dengan kereta lain sebab kereta yang lain tu cantik-cantik belaka. Masa ni aku belum kawen lagi. Sebab tu la kereta tu mcm tu je...
Kereta ni jadi lain kerana inisiatif suamiku...
Tapi kan, Jgn tak caya, kereta aku dapat tempat ketiga tau dalam kategori standard. Bolehla kan dari tak menang langsung.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang