Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

21 Julai 2009

Kenangan BerCINTA

Dalam hidup ni, banyak perkara yang dah dan akan berlaku pada diri kita. Perkara yang dah berlaku tu akan di panggil KENANGAN. Bila diimbau balik kenangan-kenangan lalu, ada yang sedih,happy,pilu,teruja dan macam-macam lagi perasaan. Ada kenangan yang kalau boleh kita nak ulang balik dan ada juga yang kalau boleh kita tak nak ia berlaku lagi.

Kenangan yang best dalam hidup aku masa aku mula-mula bercinta.hehehehhe...
First time bercinta masa umur 15 tahun beb. Masa tu la aku kenal dengan suami aku.
Kalau nak tau dia la first love aku dan sekarang dah pun jadi suamiku...
Aku pulak second love dia. Tak kisah la...asalkan kitaorang bahagia.

Cerita pasal cinta ni, banyak dugaan masa bercinta kan....
Dah la bercinta masa sekolah, orang kata cinta masa sekolah ni namanya cinta monyet... tapi kalau dah sampai ke jinjang pelamin cinta ape namanya ek...??? Tu la namanya CINTA SEJATI kan.... huhuhuhuhu....
Selama kitaorang bercinta, mcm-mcm dugaan yang kami hadapi. Adatla kan....
Tapi yang bestnya semuanya dapat diatasi. Kalau tak dapat,tak kawen beb....
Aku dengan Lan start bercinta masa umur 15 tahun, bertunang masa umur 22 tahun. Tu pun bila masing-masing dah ada keje baru leh tunang, kalau tak jgn harap....
Ikat tali pertunangan selama 2 tahun tapi amik masa selama setahun setengah je, pastu terus nikah.

Masa bertunang dugaan yang kami hadapi hebat jugak... Ada sampai hampir-hampir nak putus tau. Tapi kerana sayang dan cinta yang ada dalam diri ni membuatkan kami bertahan. Sebenarnya memang dah jodoh kami berdua kan.... Masa bercinta dan tunang kitaorang selalu gak la gaduh.. Tapi Alhamdullillah bila dah kawen ni tak la gaduh sangat... setakat masam-masam muka tu adalah.... Aku harap jodoh kami berpanjang sampai ke kiamat dan harap-harapnya tiada la lagi dugaan-dugaan yang hebat melanda hubungan kami sebagai suami isteri...
AMIN....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang