Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

20 Julai 2009

MESYUARAT PUTERI UMNO BAHAGIAN LABIS

Hari ahad 19 Julai 2009 aku pergi mesyuarat Puteri Bahagian Labis. Aku salah sorang dari AJK Puteri Bahagian merangkap Ketua Puteri UMNO Cawangan Perumahan Awam Labis.
Banyakla pulak pangkat ek... Bila banyak jawatan ni, byk la jugak tangunggjawabnya.
Nasib la anak-anak buah aku kat cawangan boleh diharap.

Untuk Majlis Perasmian, Puteri bergabung dengan Wanita. Buat kat Dewan Majlis Daerah Labis.
Perasminya ialah YB Dato' Ahmad Shabery Cheek, Menteri Belia dan Sukan. Dapatla tengok muka dia dengan jarak yang dekat. Disebabkan yang datang Menteri Belia dan Sukan maka, budak-budak Pejabat Belia sibukla kena buat persiapan. Meriah jugakla sambutannya. Ada acara silat, zapin, kompang,bunga manggar.Macam-macamla....















Mula perasmian pukul 10 pagi. Habis pukul 12.00 tgh. Lepas tu kitaorang makan. Lepas tu, kena pergi balairaya Kg. Sungai Gatom sebab puteri bermesyuarat kat sana. Mesyuarat berjalan dengan lancar. Habis meting pukul 2.30 petang. Lega... selesai kerja aku untuk hari nie....
Kesian Lan kat rumah sebab minggu ni dia balik aku takde kat umah...














Macam ni lah keadaan aku masa pergi mesyuarat puteri. Orang lain pakai baju putih kain pink, aku pulak terlebih sudah... Semuanya pink... Hehehehe, nak buat mcm mana dah uniformnya tak muat..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang