Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

01 Julai 2009

Konvoi SMC ke Cherating

Pada 26-28 Jun 2009 aku dan geng SMC konvoi ke Cherating.
Perancangan memang dah dibuat awal.
Alhamdullilah semuanya berjalan lancar.
Sebanyak 26 kereta kancil dan 1 bas. Yang naik bas tu Kakitangan PDK sebab mereka pun join kitaorang juga. So, memang best la sebab ramai kan....
Keseluruhan orang yang ada sebanyak 120 orang. Lebih kurang mcm tu la....

26hb kami semua bertolak tengah malam. Pukul 12 baru gerak...
Bukan senang nak kumpulkan semua orang tau....
Sepanjang perjalanan semuanya ok. Takde apa-apa masalah...
Sampai Cherating pukul 5.30 pagi sebab kitaorang banyak berhenti dan bawa tak laju...
Aku banyak tido je...Kesian kan suami aku sbb dia yang drive...
Kami semua menginap di Mermaid INN Resort. Habis tempat tu semua kitaorang booking...
Sampai je sana kitaorang terus ambil bilik dan TIDO..........
Rehatkan badan.....
Sampai tengah hari jugala kitaorang berehat...
Sementara tu, Bas PDK pun sampai sebab diorang bertolak pagi.
Petang kami adakan aktiviti sukaneka....
Syok......
Sambil bersukaneka ada juga yang mandi laut....

Untuk Acara malam, ada barbeku dan sambung sukaneka lagi sebab banyak hadiah yang dah tersedia....
So, nak abiskan kenala tambah acara.
sampai pukul 12 malam baru la abis game....
Letih beb....tapi memang menyeronokkan...

28hb kitaorang dah nak balik....
Kena chekout pukul 12tgh.
Pagi2 ada yang keluar pergi sarapan....
Lepas balik sarapan sambung mandi kat laut tau....
main bola tamparla...bola sepakla....
Aku hanya mampu menonton jela....
Sebab keadaan tak mengizinkan....erm....

Pukul 1 lebih baru kitaorang konvoi untuk balik....
Sampai segamat pukul 5.30 petang.
Aku terus balik ke rumah mak mentua aku di Kg. Jawa.
Nasib baik esknya cuti Hol...
So, panjangla masa untuk aku berehat...
Erm....setakat ni jela cerita aku...

Semoga terhibur.....




Gambar di diambil masa berhenti rehat kat R&R Muazam.Pukul berapa pagi ntah.. Bila dah kat kedai makan tu pekenala milo tarik dengan roti canai. Baru la segar sikit mata.







Yang ni aku bergambar dengan dengan anak sedara aku. Putri Nurbatrisyah namanya.
Aku bergambar kat depan laut tapi berlatar belakangkan resort yang kitaorang tinggal.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang