Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

22 Julai 2009

RAKAN SEKERJA

Sepanjang hari ni tak de ape-ape cerita yang menarik berlaku. Semuanya seperti biasa je...
Kat opis tinggal aku dengan nurul and bos iaitu Puan Miskinah. Tapi bos asyik keluar je la....
Tadi aku siapkan laporan pasal PKEK. Dah hantar dah pun....bila keje dah selesai baru la senang hati kan.... Aku nak cuti minggu depan tapi tadi lupa pulak nak buat surat cuti.hehehehe... esk la baru buat. PKD pun katanya cuti 2 hari. Aku nak cuti bukannya sebab ape, saje je nak rehatkan
badan..

Oleh kerana tak ada ape yang nak diceritakan, maka aku perkenalkan la rakan-rakan pejabat aku.
Jom layan gambar....

Ni gambar aku dengan semua rakan opis. Masa ni ada program Maulidur Rasul. Sambutannya besar-besaran.Meriahla.... Program Bina Insan Parlimen Labis. Baju yang kitaorang pakai pun sedondon jek.... Dari kiri- nurul,aku,kak ros,kak midah,dan kak mis.





Disebabkan gambar dia takde kat atas, aku letak special sikit gambar dia...yang lain tu jgn jeles....huhuhuhu... Yang ni gambar aku dengan kak liza, nama dia Norfadzliza bte Hj. Mahad. Dia Penyelia Bina Insan. Diala yang menghandle program ni...aku malas nak cerita pasal program ni sebab sebenarnya program ni tahun lepas punye. Ni saje nak tunjuk gambar kawan-kawan pejabat je...

Yang ni gambar aku dengan PM (Pemaju Masyarakat) senang cakap cikgu TABIKA. Kat sebelah aku kak midah,Kak Suriati dan Kak Anis. Masa ni sempena Program Konvokesyen Kanak-kanak TBK KEMAS. Mcm dapat ijazahla kan....





Ini la 2 orang budak nakal...huhuhu...
Aku dengan Nurul. Nama sebenar dia Wan Nurulhuda bte Wan Ismail. Dia la kawan baik dan kawan gaduh aku kat opis. Kalau dia takde kat opis rasa mcm sunyi jek... Dia ni tak boleh dipuji lebih-lebih sangat..Nanti cepat perasan lak...hehehehe... Sory nurul....
Kalau nak keluar,m
esti kitaorang keluar berdua. Tak kisahla opis tu ada orang ke tak... Tapi tu semua cerita dulu-dulu la... Sekarang ni mcm dah baik sikit...dah tak nakal sangat....


Lupa lak nak kenal kan bos aku...
Ni la bos aku
, Penyelia Kanan KEMAS Labis. Nama dia Puan Miskinah bte Turat. Aku panggil dia Kak Mis je..Orangnya ok... Leh dibawa berbincang. Bila bos ok, keje tak la tension kan.... Takla mcm bos lama...kalau dengan bos lama tu,rasa malas je nak g keje...ada je cerita yang tak sedap didengar setiap hari. Malas la nak cerita pasal dia.Buat sakit hati jek...




Susah betul nak cari gambar nie.... Gambar ni kira gambar terbaru la...Masa ni Program Maulidur Rasul Tahun 2009. Untuk tahun ni kitaorang pakai baju sama. Warna Coklat la pulak... Yang kat sebelah aku tu En Darham. Dulu dia pun penyelia KEMAS tapi sekarang dah pencen dah. Walaupun dah pencen kitaorang stay rapat dengan dia lagi... Yang kat belakang tu ada kak midah,kak Asiah, nurul,Kak Som dan Kak Nah. Kat dalam dewan orang tengah berceramah. Kitaorang kat luar sibuk bergambar...Bagus...bagus...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang