Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 Januari 2010

KENAPA MATA AKU NGANTUKKKK???

Ada sape tak yang boleh jawab soalan di atas.... Hehehehe...
Mana la korang tau masalah aku kan... hanya aku je yang tahu kenapa mata aku ngantuk...

Sebab yang pertama :
Malam tadi aku tido pukul 11 malam tapi terbangun pada pukul 3 pagi...
Aku pun tak tahu kenapa tiba-tiba mata aku boleh tercelik pada pukul 3 pagi tu...
Nak kata qaseh bangun,sedap je si kecik tu tido..Bukan main lena lagi... Nak kata bunyi bising, tak ape2 bunyi pun yang kedengaran...Abis nape aku bangun ek??? Jeng...jeng...jeng.... ala...mana ada ape2... Korang ingat rumah aku ada hantu kee??? Takde la...mana ada....(saje nak sedapkan hati)Dahla,taknak cite pasal tu lagi..

Sebab yang kedua :
Hahahaha...sebab kedua ni kerana aku baru je lepas mkn pil selesema...hehehehehe...
Aku tak tau la kenapa hidung aku ni sensetip sangat dengan habuk dan bulu-bulu halus yang biasanya ada pada tuala.... Tak boleh la kena,mesti aku asyik bersih je..Pastu dan dan tu jugak la nak selsema... Penat la nak bersin,tu yg tadi aku g farmasi beli ubat selsema..Ni baru la ok sikit... Sekarang aku dah tau dah ubat selsema ape yg sesuai utk aku yg menyusukan baby nie... Sebab orang yg susukan baby bukan boleh mkn ubat sebarangan. Dikhuatiri ada ape2 effect pada baby nnt dan takut air susu kurang lak.. Agaknyala...aku main hentam jee.. Macam la aku pandai sangat bab bab kedoktoran nie...

Rasanya ada 2 sebab je kot... sebab yang lain-lain tu sbb mengada-ngada jeekk..
Sebab tensen pun ada... Mana tak nya, bulan ni asyik meting jeekkk..
Penat la nak g meting. Esok ada meting lagi kat Segamat.. Nak tau meting pasal ape?
Pasal Ketua Pengarah kau nak datang Negeri Johor. Tuan rumahnya pulak ada la LABIS... Dia akan datang ke LABIS yee... LABISSSS... Menang HABISSS la kitaorang yg keje kat Labis nie sbb segala persiapan kitaorang yang kena buat... Katanya seramai 450 orang yg akan datang. Ramai kan.... Sebab ape ramai... sebab semua orang KEMAS dalam Johor ni akan berkumpul di sini untuk mendengar taklimat yg akan disampaikan oleh KP. Aku tak tau la pulak ape benda taklimat yg dia nak cakapkan... Kalau dia nak Naikkan gred @ gaji kitaorang sedapla sikit dengar...Ye tak????

Tapi,walauape pun yang dia nak katakan...Orang KEMAS labis kena buat yg terbaik untuk menunjukkan yang Labis boleh terima sesiapa pun yang datang ke sini... ala,setakat KP,apala sangat... Menteri pun kitaorang dah handle tau...
Berlagak la pulak ekk... Pastu tak cukup kakitangan baru tau...Huh....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang