Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

18 Januari 2010

METING LAGIIIIII.........

Kenapa asyik kena g meting je ni... Penat la... Semalam meting kat rumah rakyat,malam pulak tu... Pagi tadi meting kat Chaah. Esok meting kat JB lak.... Kesian qaseh asyik kena tinggal jee...
G meting yang dekat2 ni takpe lagi. Yang kena g meting kat JB tu yang lemah tu...
Untuk pengetahuan,esk ada meting Unit CPM kat Pejabat KEMAS Negeri. Oleh kerana kawan aku yang jaga CPM tu nak bersalin so, aku la yang kena gantikan dia... Dah la aku tak berapa nak tahu sangat pasal unit dia tu. Kena bawa Perancangan Program la,kertas kerja la... Tak ke nyanye tu... Aku ke yang kena memangku jawatan dia selama 2 bulan nanti.???? OOHHH tidakkk....

Huhuhu...Aku baru je dapat berita bahawasenya mmg aku yang akan memangku kerja2 NURUL nanti.... Nurul dah selamat bersalin dalam setengah jam yang lepas... dapat baby boy... Akhirnya,keluar jugak anak nurul... Tahniah yee nurul...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang