Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

04 Januari 2010

SIBUK MENGEDIT BLOG

Hari ni saya menyibukkan diri dengan mengedit blog saya. Boring la warna hitam je kan... Ni tukar kaler pulak. Baru la nmpk meriah sikit.. And adala tambahan-tambahan lain yang saya buat... Baru belajar nak mencantikkan blog la katakan...
Susah gak ek..perlukan kesabaran... Tapi takpela,yang penting bila aku tengok blog aku ni aku SUKA...hehehehe..

Nanti boleh tgk berapa umur qaseh dan dah bape lama aku kawen..hehehe...bestkan...
Tgk kat blog orang lain ada benda tu so, aku pun nak la juga letak.. Walaupun tak reti kenala belajar sendiri. Puasla baca dalam bahasa Inggeris.Tak Paham sebenarnya...Main agak-agak je la...Nasib la kira aku ni pandai sikit.. Tu yang jadi tu...huhuhu..Bangga bangga...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang