Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 Januari 2010

QASEH BABY BOY???

Mentang-mentangla rambut anak aku pendek sbb dibotakkan masa cukur jambul, dah le orang ingat anak aku tu lelaki.. Dia pakai baju pink tu.... takkan la pakai baju pink lelaki kottt... Tapi ada jugak yang cakap ada jugak baby boy pakai pink. Diorg kata masa kecik tak kisah pun pakai warna ape..
Ok fine...aku boleh terima..Tapi,yang peliknya takkan la masa qaseh pakai baju gaun dan skirt pun masih dikatakan baby boy gak...Erm...ape2 la orang-orang nie kan...
Tak pe la qaseh...yang penting ibu tau qaseh baby girl...

Sebenarnya aku tak kisah pun orang nak kata qaseh boy ke girl..Tak mendatangkan masalah pun pada aku... Aku buat entry ni saje je nak bikin gempak..huhuhuhu...
Bukan ape,biar qaseh tau ape anggapan orang pada dia masa dia kecik..
Mana la tau,blog ni masih aktif masa dia dah besar nanti....Boleh la dia baca ape yang ibu dia tulis... Tulis yang melalut-lalut dan ntah ape-ape ntah....

Qaseh...kalau qaseh nak tau,qaseh adalah anak yang terbaik... Qaseh tak banyak susahkan ibu pun masa qaseh kecik... Jgn pulak bila dah besar nanti qaseh susahkan ibu yeee... Qaseh kena jaga diri sendiri,jaga adik-adik (sekarang ni belum ada adik) dan jaga ibu dgn ayah pulak bila ibu dgn ayah dah tua...
Jgn kau buang kitaorang dah la nak... Sekarang ni dah sibuk isu anak buang ayah... Takut pulak nak menghadapi hari tua nanti.... Minta-minta la hidup aku terbela...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang