Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

01 Januari 2010

SELAMAT TAHUN BARU 2010

Selamat Tahun Baru pada semua makhluk tuhan yang ada di bumi nie...
Semalam sambut tahun baru kat mana?
Saya sambut kat katil jee... Semalam tido cepat.. si qaseh tu lagi la cepat tido.. Tak dapat nak main-main dengan dia.. Amik je dia kat umah mak ana terus dia nak menyusu.. Bila dah menyusu apa lagi... TIDO la dia... Ibu dia jugak yang terkontang kanting sorang-sorang.. Siap je basuh baju dan makan... Saya pun naik la atas untuk berbaring baring dan terus terlelap.. Nak tengok melodi hangat pun tak dapat sebab mata ni macam ditimpa batu...berat sanggat...

Ingatkan bila qaseh tido awal dia akan terjaga pukul 3@4 pagi...Rupa-rupanya tidak... Dia tido sampaila aku nak siap2 g keje... Dan sampaila aku hantar dia ke umah mak ana dia baru mata dia tercelik.... Lena betul dia tido.... Tapi aku tak dapat nak main dengan dia... Geram tul la...

Hari ni ayah qaseh balik... Aku ingat nak ajak dia makan kanny roger... Teringin pulak... tu pun tengokla kalau ayah dia nak bawa.. kalau tak telan air liur jela... Nak cerita pasal tahun baru terus termelalut ke cerita lain pulak... apala aku ni...

Erm...ada meting pulak pagi ni... Nanti-nanti kita sambung yee... Tata

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang