Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 Ogos 2010

Barula Nampak Baby Girl



Pada 26 Julai yang lepas aku telah berjaya membuatkan anak gadisku bertukar menjadi rupa budak perempuan yang sangat comel...hehehehee

Aku tindikkan diala....
hahahaha....
tula, dari awal2 taknak tindikkan...dah besar baru nak g tindikkan anak...
Bukan ape...masa kecik2 dulu kesian tengok dia.. Lagipun masa tu tangan dia tak reti diam, asyik nak pegang telinga je... tapi kali ni aku nekad nak tindik gak...
sbb ngenangkan nak raya nie kan...
bila ada anting2 kat telinga, takdela org tanye lagi, perempuan ke lelaki??
Kalau masih ada yang tanye aje kena bachand dengan aku....kuikuikui...


Tindik kat segamat... bukan kat labis takde kedai emas, tapi orang kat labis tu dah 2 kali aku bawa nak tindik qaseh dia yang asyik kata, "tunggu besar sikitla... kesian tengok ini budak kecil lagi.." tu yang malas tu... penyudahnya sampai umur nak setahun baru g tindik...
jauh tu bawa.... bila kat segamat ni senang je tgk cina tu tindik...siap ada ubat dia sekali...
gambar ni masa belum tindik lagi...
qaseh lak baru bangun tidur...siap kena kejut....
oh ya... masa ni aku g bawa kak ana sekali (penjaga qaseh)
dia yang dukung qaseh dan pegang qaseh sepanjang proses penindikkan itu berlaku...
Aku mcm biasala...tukang amik gambar...



ok bermulala episod pertama...

tindik telinga kanan dulu...
masa ni dia diam je... rilex je... macam takde ape berlaku....



dah siap kena tindik telinga kanan...
dia masih diam lagi... sampai la aku kata
"qaseh kuat kan.. tak sakit kan..."
huh...terus dia nagis meraung...huahuahua..
aunty tu kata
"kenapa u tegur dia... diam2 je.. tu pasal la dia nagis.."
aduh..manala aku tau.. dah aku rasa bersalah dah...
terus aku senyap je lepas tu...


setelah dipujuk dan dibawa jalan2 jap, qaseh pun diam...
ala, bukan ssh pun nak pujuk qaseh...hehehehe..

ok... telinga kiri ready?...


tapppppp

ok siap...
ha..yang nie aku tak cakap ape2 pun terus qaseh nagis lagi...
hahahahahaha....
nak tgk dia nagis...?



nagis jerit2 lagi....
aku hanya mampu gelak kan je...hahahahaha..
akhirnya selsesai sudah masalah...
kalau tak asyik pikir je bila nak tindikkan qaseh nie...
asyik pk je...g kedainya tak jugak....

ala...comelnya anak ibu...

lepas bayar semua,terus beli baju untuk qaseh sbb sebelah tu kedai baju la...
bila dah bawa jalan2 diamla dia...
nagis kejap je... anak ibu kan kuat....hahahahaha..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang