Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

03 Ogos 2010

Modeling


Biasala...anak saya mmg sentiasa menawan.....hehehehehehe...
sape lagi nak puji anak sendiri kan....
hahahahaaha....

Ceritanya... Hari tu aku belikan qaseh baju baru....
Aku mmg pantang tgk baju budak cantik-cantik nie.... gatal je tangan ni nak membelinya....
Asal ada duit je mulala nak menghabiskan....
Tapi beli baju untuk anak takpekan.... daripada membazir beli ntah ape2....
ewah....mcm la takde beli yang ngarut2. hehehehehe...










ni baju yang pertama....
jadi model jap qaseh masa nie...
mak dia punye xcited balik je terus trykan qaseh baju baru..*tipu...*
padahal dah beberapa hari selepas itu baru trykan baju tu kat qaseh...

cantikkan baju merah qaseh tu....
mengancam.....
kononnya baju tu nak pakai raya nnt.... tu yang belikan baju labuh tu....
sekali masa try, baju tu ngam2 je ngan badan qaseh...
pasni kalau badan qaseh mengembang lagi harus tak muat tu...
jadinya, jgn tunggu raya... beberapa hari selepas tu terus pakai buat g jalan.

baju kedua
baju kurung ye....
aku mmg nak mencari baju kurung siap untuk qaseh.
tak sabar nak tengok dia pakai baju kurung.
baju kurung yang tempah lambat lagi siap...
raya tahun lepas kan qaseh tak dapat pakai baju kurung...yela...masa tu dia dalam ari lagi...
nak pakai baju kurung pun tak muat....
tahun nie beli baju kurung banyak2....
beli yang siap 2 pasang
tempah 2 pasang...


comel je tengok qaseh pakai baju kurung....
baju nie aku main amik je sbb tak banyak pilihan.
kira cantik la kan baju tu....


ni baju ketiga...
baju kurung jugak....
harusla ada warna pink...
qaseh pun suka je pakai baju kurung tu....


kan dia ketawa tu kan...
ha...dia suka la tu....
beria-ia suruh dia berdiri tegak sbb aku nak amik gambar...
hahahahahaha... paham gak dia...


ok..tu sahaja cerita aku kali nie....
ada sesiapa yang nak belikan baju raya untuk qaseh...?????
dialu-alukan......
:0)


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang