Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

04 Ogos 2010

Pembelajaran Baru

Hehehehehehehe...

Apsal gelak???

Suka-suka.....




Hari ni aku berangan jadi budak kolej tau....
dulu-dulu tak merasa belajar kat universiti/kolej kan.... so, ari ni berpeluangla jadi budak kolej kejap.... Kolej Komuniti Batu Anam.....

ala.... dalam masa 1 hari je.... dari pukul 9.00 pagi sampai pukul 5.00 petang ....

PUSPANITA buat Kursus Asas Penulisan Blog kat sini....

Orang KEMAS berpeluang untuk menyertai sekali.... kuato untuk KEMAS 3 orang.
2 dari parlimen Segamat sorang dari Parlimen Labis.... Wakil Labis tu aku la.... hehehehehe...

Walaupun aku dah ada blog...katanya....
nak jugak pergi sbb banyak lagi yang aku kena belajar pasal blog nie....
kalau setakat tulis merepek-repek pandai la........hahahahaha...

ramai gak tau yang join kursus nie....
semua perempuan....yela sbb anjuran PUSPANITA kan....
semua dari jabatan-jabatan kerajaan yang berlainan....


dalam entry nie takde gambar sbb aku guna komputer yang sedia ada kat kolej nie...

dalam nie mana ada gambar aku...
kalau nak ada pun tgu aku edit dan letak gambar ye...

laptop lak boleh tertinggal kat umah....
semalam dah niat dah dalam hati nak bawa laptop...tapi terLUPA gak.....

sape salah.....??????

eh...bukan laptop je tinggal...talipon pun tinggal tau.....
talipon tertinggal kat dalam keta...keta lak lan dah bawa g opis dia...
Lan yang hantar aku tadi... Dia hantar ke KEMAS Segamat sbb aku ke sini naik Kak ana...
tu yang aku saing dengan lan je ke Segamat....
memang betul dah jadi mak nenek la aku nie....semua leh terlupa....
nasib kat laki tak lupa.....ngeh..ngeh..ngeh....


Dalam pembelajaran baru dapat la aku ingat2kan balik cara nak buat blog....
Sbb, sebelum nie kalau orang tanya aku mcm mana nak buat blog, soryla...mmg aku tak ingat...
dulu buat pun sbb belajar kat Pusat Internet Desa... tu yang kau teruskan penulisan blog aku nie.... sebelum nie aku pandai tulis blog jee... pastu edit2 ape2 yang patut... tu pun main godek2 je.....

Kalau korang tengok aku mcm pandai je... tu disebabkan aku suka baca blog orang...
Kat blog2 orang yang pandai2 nie diorg ada ajar2 jugak cara nak tambah dan cantikkan blog...
mana yang aku rasa aku leh ikut...aku cubala try.....

Nie tadi tak pasal2 aku kena buat email dan blog baru.....
Nama pun belajar kan...so, ikut je la ape yang cikgu ajar....
Bila semua dah jadi....aku minta izin cikgu untuk guna blog lama....
hahahahaha...siap minta izin lagi.....
Baik sungguh zureen nie....

Aku stop dulu la.... ntah ape lagi la yang cikgu tu ajar....
saya nak dengar ape yang cikgu tengah cakap tu...
k...babai......

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang