Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

10 Ogos 2010

Gambar Masa Kursus Blog

Dalam entry sebelum nie aku ada cite pasal aku belajar buat blog kan...
Dalam enrty tu takde gambar kan.....
Hah....ni aku nak bagi tunjuk gambar2 nya nie....
tengok tau... kalau tak tgk nnt aku kecik hati kang...
Tak nak update lagi kang...hahahahaha...poyo jek...


peace semua....
ni bukti ni g kursus blog nie...
tu yang paparkan blog aku tu...heheheehehe

kak ana pun dah ada blog sekarang...
kalau nak tgk blog dia sila klick di situ yee...

kak ina...
dia tak buat blog sendiri tapi dia buat blog utk KEMAS segamat.
Nama blognya aku tak pasti la...
kami bertiga la wakil KEMAS yang pergi kursus ni.

hahahahaha...over nak tunjuk muka sendiri lagi...
eh, mestila... takkan nak tunjuk muka org lain lak kat blog aku nie...
muahahahahahaha kejam...

aku kan baik....
so, aku tunjukla jugak muka2 orang lain dalam blog aku nie...
aku tak berapa kenal sgt diorg nie...
so, aku buat keje aku je la...
tapi yang kat sebelah2 aku, aku borak2 dgn diorg...
Jiran la katanya...
Byk jugak la aku beri tunjuk ajar pada diorg...
so, aku rasa aku pun boleh jadi mcm nie lepas nie...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aku boleh la jadi mcm pensyarah nie kan...
huahuahuahua...
berangan tak salahkan...
bukan ape... kawan2 yang duk kat sebelah aku tu lebih paham bila aku yang ajar...
hah...macam mana tu....???
so, aku ni leh la jadi tenaga pengajar kan...kan...kan..
Ada sesiapa yang nak mintak aku ajar lepas nie..?
boleh..boleh...
1 jam RM 10.00 je...
tak mahal kan...
hahahahahahahahahha poyo sesangat.....


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang