Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

16 Ogos 2010

HaPpY BiRtDaY SeRi QaSeH nAzIrAh

Hari nie Genap 1 Tahun umur Anakandaku, Seri Qaseh Nazirah....

Pejam celik pejam celik....kejap je dia dah setahun.... nmpk sgt aku pun dah meningkat usia...
Lepas nie...pejam celik pejam celik lagi....kejap dia dah sekolah...
Wah....pantaskan masa....

Aku tak tahula kenapa aku yang excited sangat bila qaseh dah setahun... Macam bangga jee....
Yela...banggala aku berjaya besarkan anak aku selama satu tahun nie...
Aku harap qaseh akan membesar depan mata aku supaya aku dapat lihat gelagat dia, setiap satu kepandaian dia dan rupa dia yang akan berlainan dari hari ke hari....

Muka budak nie kalau kita tengok hari2 mmg nampak sama je... Tapi bila tengok gambar dia dulu dan sekarang,mmg ketara perbezaannya....

gambar ni diambil semalam masa kat umah mak tok.... comel je tengok qaseh pakai baju oren nie..

Perkembangan qaseh sekarang nie
- Dia jalan dah laju dah... tapi masih ada jatuh2 jugak...
-Dah banyak perkataan yang dia boleh sebut spt : papa, mama, ibu,buah,ala...time nie la lupa...
-Pandai ngajuk ape orang buat dan cakap... Kalau dia dengar orang nagis,dia pun buat2 nagis...
- Faham ape yang kita cakap... Kalau kita bagi arahan tanpa buat contoh, dia boleh buat....hehehehe..
- Berat dengan tinggi dia tak tau lagi sbb lum g klinik.....

 Dah macam amoi nak g pasar dah...hehehehe


diakhiri gambar qaseh dengan ayah.... Ibu tak bergambar sbb belum mandi lagi...hehehehe bucukk...


Ibu doakan qaseh jadi anak yang solehah, dengar kata, pandai, bijak, berjaya dalam hidup, bahagia hingga ke akhir hayat.... Ibu akan pastikan yang terbaik untuk anak ibu.... amin....

Tiba-tiba sayu lak bila tulis macam tu....
Harapnya semua yang baik2 akan berlaku....
Harap kalian juga mendoakan yang terbaik untuk anak saya....

Sekian....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang