Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

13 Ogos 2010

Shopping Sakan

Bukan aku yang shoping, aku ikut jee....
Oleh kerana malas nak balik rumah, tghari tadi aku ikut uda g segamat....
Dia nak amik Yana dan nak g shoping sekali... aku ikut jela....
Tghari tadi tak balik pun tgk qaseh...sekarang ni dah rindu pulak....

Kitaorg g Nirwana...Mula2 nak g giant tapi niat tu dibatalkan atas sebab2 tertentu....
Masuk2 je nirwana tu ada baju budak...cantik2 belaka... Mokde yang geram tengok... Ibu qaseh rilex je sbb......hehehehe sbb duit tak berapa nak ada...heheheheh gelak je la yee...

Mokde terus sambar beberapa helai baju dan seluar dan skirt... huh...cantik2 u all....
Mokde kata ni hadiah hari jadi qaseh....
untuk sesiapa yang belum tau... Hari akan berusia genap setahun pada hari isnin ni ye....
Ehem..ehem... Paham2 la yee... Mokde dah beli...u all bila lagi??.....hahahahaha.. ibu qaseh mmg muka tak malu tau.... eh...gurau2 je la...kalau nak bagi gak ape salahnya...
Tak pun bagi duit raya lelebih je nnt...kira hadiah gak tu.... huhuhuhu...
dah lari tajuk nie.....

sambung....
bukan hanya baju...malah dapat kasut sekali... wah..senangnya ibu dengan ayah..takyah beli lagi...
jimat...jimat.... tapi leh caya ke dengan ibu dia nie... Kalau ada duit harus beli lagi ni....

ramai yang tukang pilih... tapi pilihan yg betul akan ditunjuk kemudian ye...
bagi suspen sikit la... tunggu aku acu kat badan qaseh n suruh qaseh jadi model lagi baru best...
Akan ku buat entry baru khas untuk itu sahaja.....


tadaaa... dah siap shopping dah...tunggu giliran nak bayar... 2 troli lagi... mana cukup kalau 1 troli je...
magik tak? baju qaseh tak juga nmpk kat troli tu...hehehehehe...sabar...sabar...


aku nak amik gambar harga keseluruhannya tapi leh pulak muka casher ni yg nmpk....hehehehe...rezeki dia masuk dlm blog aku....

ha...nmpk tak...dah abis zoom dah nie...dah la guna nset je... harga semua sekali 1092.50...
konon2 aku nak belanja...pastu tak jadi...hahahahaha...
kad please......

tuan punye kad sila sain... hehehehe...
aku nak tunjuk sain mak datin nie.. tapi lain pulak yang tertunjuk....
ianya tidak disengajakan ye... ya ampun......

Okey...seterusnya acara memasukkan barang dalam keta.....

sian akak aku masukkan sorang2 je... sebagai hadiah ni le gambar yang diambil secara spontan yee...

yana nak bergambar gak...so aku paska dia tolong mama dia dulu...hehehehehe...

sebab rajin tolong bagi buat iklan pulak.... Iklan dynamo....hehehehe...
Iklan anda akak keluar dalam blogspot ye....


 mama dia pun ank buat iklan jugak... takpe2...silakan.....

eh...perasan tak muka tuan punye blog takde...???
Mana boleh jadi nie....
Tak kira nak jugak....!!!!

Ni iklan mahal nie... Nama produk pun dah mahal kan...
Belila beras Taj Mahal yee... Ianya baik utk kesihatan anda... Ala mahal sikit takpe yg penting sihat....
hahahahaha...boleh buat iklan kat tv tak????Harus tak laku....

muka saya lagi...sila jgn jeles....


bersama geng2 bas sekolah...hehehehe...walaupun tak naik bas sekolah...hahahaha... lentok2 kepalanya....

selepas beberapa kilometer perjalanan...seorg dari kami rebah walaupun tidak berlawan dengan sesiapa...
hahahaha...ni la che grina...ngatuk la tu... dalam keta lak acon kuat...sejuk je... lagi pun penat puasa tu... sian dia tido mcm tu kan....

budak ni saya nak amik gambar dia masa tido gak..tapi dia boleh tercelik lak...
siap senyum2 lagi... erm..takpe2...tunggu nanti ye....

ok tu je...hari ni entry banyak sbb esk lusa dah tak leh nak update... bacala sampai lembam ye...
tatatititutu.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang