Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

21 Jun 2010

ke LCCT

sebelum mulakan mukadimah...saya tonjolkan gambar bos merangkap tuan yang nak pergi naik kapal terbang...dan tuan punye kereta yang saya bawa...eh...bukan saya yg bawa...lan yg bawa...saya duk sebelah je...hehehehe

assalamualaikum........
hello hello hello...............

hai semua...utk makluman uall....12 jun yg lalu, saya sekeluarga menghantar keluarga kakak saya pergi LCCT kerana mereka2 semua nak pergi ke JAKARTA.... saya ulangi...mereka mereka yeee...bukan saya...... saya tukang hantar jekk.... :(

mereka2 tu kalau pergi luar negera atau mana2 pun la...asal bermalam jee kain baju satu almari nak diangkutnye....hehehehe.... maksudnya....beg nya byk r.....
so, kenala bawa 2 bijik kereta.... 1 kereta family kakak saya yg dipandu oleh suaminya dan satu keta lagi family saya + bibik.... yang dipandu oleh suami saya...hehehehe... tapi dua2 keta dia....
kereta yg saya naik tu khas utk beg2 mereka2 tu....
eh,malas la nak cite pasal beg ke pasal kereta ke.... boleh tak kita cut je....





ok....perenggan baru...........

dah sampai dah LCCT....

kat sini saya tunjuk muka anak saya la dulu.....
dia kan comel.............
hehehehehe.......




qaseh ni tak kisah pun org bawa dia g memana....dia tak meragam pun....


pandai pun pandang kamera....
tapi seperti biasa muka dia masam....

shot kali kedua baru la ada manis sikit....
nmpk tak dia ikut muka sape?


muka qaseh lagi..... bulat kan mata dia....
qaseh pakai baju baru tau...
baju ni sepatutnya dipakai masa majlis tunang mak pit ari tu....
tapi disebabkan baju nie tebal, tu yg tak pakaikan tu....
pakai kan masa nie sbb kononnya kat LCCT kan sejuk je....
tapi rupanya panas gak... kalau kat KLCC tu sejuk la kan....
ape2 pun nasib baik qaseh tak meragam kepanasan....
dah la susu dia tertinggal.... segala susu dan botol semua tertinggal kat keta BEN 10...
aduhhhh.... nasib ada susu cap gantung....hehehehe


gambar qaseh tu masa dah sampai sana...ni ada pulak gambar yg sebelum sampai...
baju nak panas kan enjin keta ni....
ni antara mereka2 yg akan ke jakarta....
kenapa aku tak g????
his...nape tanye....
aku tak g sebab aku takde pasport...hehehehe
boleh tak bagi alasan begitu.....
ala...sebenarnya diorg dah beli tiket awal dah...
masa harga tgh murah.....rasanya dari bulan 2 lagi diorg dah beli....
masa tu aku tak berapa nak ada money sgt...
so, tak berani la nak tempah tiket tu.....
ok...puas hati???

walaupun tak g jakarta..aku dapat jugak bawa anak aku ke LCCT...
yang penting aku dah pernah naik kapal terbang....
masa tu g sabah, majlis kawen angah...
semua ditanggung tu yg g tu.....
qaseh pun g jugak....
penat aku bawa dia dalam perut....hehehehhe...
masa g sabah aku ngadungkan qaseh 6 bulan...

mamat ni sebenarnya tak suka gambarnya diambil....
dia nak ngelak tapi terkenyit mata pulak....


bibik naik keta dengan aku....
kalau tak aku bertiga je dalam keta...
pastu aku sorang je yg pegang qaseh...
nasib bibik ada...leh pegang2 kan qaseh...
tapi kejap jee... qaseh tak reti diam....
bila duk ngan aku dia nenen dan tido....
baru aman...hehehehe...

wajib amik gambar masa dalam keta yee....

huh....mak dia yg over kan...
sebelum tu....nak cite...
kitaorg bangun pagi2 tau...
pukul 5.30 pagi dah kena bangun.....aku siap2 dulu...
pastu kejut lan...dia pulak siap2...
bila time kena kejut qaseh... sikit punye susah...
terpaling paling.... last2 angkat jee....
mandila ko pagi2 buta nak....kata nak jalan....
qaseh rilex je.. tak nagis... dia kan suka mandi...
sedaya upaya nak siap cepat nie... sbb pukul 7 dah kena ada kat umah uda..
last2 pukul 7.30 gak baru sampai... dengan nak siapkan beg qaseh lagi...
susu lagi... nasib tak bancuh susu dulu...
kalau tak mesti basi..yela..kan beg susu tertinggal....huhuhu...

qaseh dengan abg aiman....
abg aiman suka la tolak keta qaseh... tu pun berebut2 dengan uun..
cuba suh diorg dukung...mesti tak nak dekat nyee dengan aku... :0)

family uda... semua pergi jakarta nie... bibik pun g jugak....

gambar candid...
masa nie nak masukkan kan beg dulu....
tgk r beg diorg...caya tak ape yg aku cakap tadi....
hehehehehe...

ni lain pulak citenya....
kan botol semua tertinggalkan...
hah...terpaksala bagi anak air guna botol air mineral terus...
kenala tadah dengan kain..
kalau tak basah baju baru qaseh tu kan....

my family with uun and aiman...

nampak kegembiraan qaseh.... siap angkat2 tangan lagi....
aku siap pakai baju sejuk...eh nak kata baju sejuk bukan...
cover baju la... baru beli tu...
konon2 ingat sejuk giler duk kat situ...
rupanya.....panas beb....

my family only....
only apenya... siap ada gambar aiman separuh...hehehehe...
fail la jurukamera nie....

sebelum gerak..main2 dengan qaseh dulu...nanti rindu lak....

yang si ibu dia ni bukan main2...posing2 dengan anak....hehehehe...
macam kuyu je mata qaseh tu....
mmg dia dah ngantuk masa tu...
kan bangun pagi.....

ayah pulak melayan anak dara dia sorang nie....
anak ayah yg manja dengan ayah....hem....
nasib baik keta sorong dia ni tak tertinggal kan.....
kalau tak ayah dia la kena dukung....
huhuhuhuhu.....

ni baru betul my family only....
cantik tak gambar nie?

tapi aku lebih suka gambar nie....
amik sendiri beb....
gambar nie menampakkan mata lan yg bundar tu kan....

kasih sayang ayah terhadap anaknya.... boleh ditunjuk dikhalayak ramai...
tapi kasih sayang suami pada isterinya.....
jgn ngada2 nak tunjuk kat org ye...
babab kang......

sementara menunggu mereka2 tu settelkan beg2... aku main amik2 gambar la...

tadi ayah ni ibu pulak... biasanya gambar aku kan susah nak ada kan...
kali nie aku paksa lan amik gambar aku....

bukan 1 tapi byk gambar....hehehehe...
masa ni dah tak tahan panas.....
bukak baju hitam tadi...baru lega masuk angin....

gambar mereka2 di kuanter beg.... kuanter beg ke namanya? ntah la...
kalau aku dengan lan je yg g sini...mmg sesat la jawabnya...
kitaorg takde pengalaman pergi luar negera nie....
ntah beg kemana...orgnye kemana agaknya....


1 gambar special utk uall...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
v
v
v
inila kakak kesayangan hamba....
hehehehe...
cantik tak dia posing.....?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang