Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

02 Jun 2010

PERKEMBANGAN QASEH SELANJUTNYA

Ni yang aku malas nak masukkan gambo...asal download gambar je mesti fail...yela line tak berapa ok la kat opis nie...kejap ada...kejap takde...penatla mcm ni kan...
Jadinya...korang baca je la ape yg aku nk celotehkan...gambar2 ni nnt2 lee...time line clear aku try masukkan lagi yee...

mcm tak bestla nak cite takde gambo...tapi takpe...aku tambah lagi ape perkembangan qaseh yee..

11. eh,kenapa terus 11?? hehehe...ni kan sambung dari entry sebelum ni...sebelum ni dah sampai 10 kan...so sambung la ke 11 pulak...bijak tak??? ok yg ke 11.....qaseh dah pandai cakap...hehehehe..kalau dia cakap babababa...aaaaaa...aabbuuuu..aalllaahh.. tu dah dikira pandai la kan... mulut dia amatla bising...tapi kan,bila ada org lain...mcm kita g umah org ke,kita jln2 jumpa org ke, dia diam je pulak..pastu buat muka masam dia...bila kita dgn dia je asyik nak bercakap je mulut dia...dah le org kata anak aku sombong...kalau nak dengar dia bising kena la duk lama2 main dgn dia..barula dia nak geng....

12. tepuk amai2....yg ni dah lama dah dia pandai...bila kita nyanyi je lagu ni mesti dia tepuk...suka beb tgk anak pandai tepuk...sekarang ni dia dah makin bijak..tak yah nyanyi pun dia leh tepuk...bila dia rasa dia dah dapat sesuatu yg dia nak dia tepuk tangan sendiri...bila kita kata 'tepuk tanagn qaseh' dia tepuk gak...kadang2 bukan tangan dia je dia tepuk...abis muka aku pun dia tepuk..tak pasal2 mak dia kena tampo....

13. dah pandai bye bye...kalau dulu kita bye bye @ tata dia dia buat dekk jee.. now dah pandaila lambai2 tangan...baru semlm belajar....hehehehe cepat pickup la...tapi tadi masa aku hantar dia kat umah sebelah,aku bye2 dia dia taknak tgk langsung muka aku...iskh3...marah la tu ibu dia hanta awal pg tadi... yee laa...kalau tak susah aku nak mandi...dia dah tak reti diam..nnt jatuh kang,aku jugak yg susah kan...

14. salam....yg ni dia masih belajar lagi...sbb bukan senang nak ajar dia salam org dgn sendiri..kalau nak kita kena angkatkan tangan dia dulu bagi kat tangan org dan amikkan tangan org utk dia cium...utk dia buat sendiri belum lagi yee..tapi kadang2 tu tangan org yg dia salam akan masuk terus ke dalam mulut dia...hehehehe...

15. ape lagi ek...mlm tadi punye la ingat...bila taip nak menaip ni lupak pulak...
hahh..ingat2!!! ok...sebelum ni aku ckp dia dah pandai diri kan...sekarang ni dia dah sibuk nak imbangkan badan pulak..tu maknanya dia nak jln la kan...suka2....tak sabo nak tgu dia jln...
bila dia dah dapat diri je kan,dia akan lepaskan tangan dia...pastu gonyang2la badan dia...kelako tull...paling lama dia leh diri dalam 20 saat gitu... kira ok la kan... aku dah ajar dia jln tapi tu la masalahnya bila dia suka menenjet...cam ne tu????

ala...tak ingat lagi la...oklah...nantila aku sambung dengan gambo sekali sbg bukti....
mesti u all dah lama tak tgk muka anak i yg comel tu kan....ape??rinduu....hehehehe..ok ok...i try utk download gambo dia k....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang