Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

23 Jun 2010

SUSAHNYA QASEH NAK BANGUN TIDO

Anak dara saya sorang nie dah payah dah bangun tido.... kejut2 pun ssh..
makin kita gegar dia makin khusyuk dia tido....

Setiap hari bekerja aku kan hantar qaseh ke umah kak ana kat sebelah kan...
hari sebelum2 nie bila kejut qaseh, senang je dia bangun....
tapi sejak akhir2 nie....dia dah mula la susah nak bangaun...
dia tak nagis... tapi dia ngeliat2 la... paling sana sini la...
pastu tido balik.....




Nak tengok gambar dia.....



hehehehehe...ni gambar first aku kejut dia... dia buat dekkk je...
dah la tido pelbagai fesyen.....

kali kedua kejut....
dah ubah gaya pulak dah...
mula2 dah celik mata....
bila tersandar kat bantal tu terus pejam balik mata....

kali ke 3.... sambung lagi....
geram jee...
jam dah dekat kol 8 dah nie...

dah kena jerit kat telinga....kena gegar badan byk kali, baru la betul2 celik mata dia.

last sekali terus duduk.... nmpk pulakm hanger....
main hanger pulak....
(saya tak gunakan hanger tu utk pukul dia ye..)
pastu aku terus je dukung dia....
nak tgu ape lagi... dah pukul 8 dah....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang