Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

23 Jun 2010

TUKANG JAHIT pro....

ada gaya tukang jahit tak??? hehehehe
baru belajar gunting kain dah berlagak jadi pro konon...

saya g kelas jahitan kg. paya merah....
g memantau la konon2nya....
tgk2 cikgu gunting kain nak buat baju main gasing sempena KEMBARA MAHKOTA JOHOR..
byk tu kena buat....
saya dengan nurul pun tolongla sikit2...
padahal tak reti pun....
gigil tangan nak gunting kain tu....
mula2 gunting satu je...pastu terus kena gunting 3 ke 4 helai...

ni la hasilnye bila dah siap....
tgk dari belakang dulu ye...
saya jadi model dulu...
baju2 tu utk org lelaki...
yg nmpk sipi2 tu la cikgu nye...

hehehehe...malu2 pulak...
ngam pulak dengan badan saya yang comel tu....

eeehh...sopan la pulak...
mak sape la nie...
kalau buat baju raya cantik tak???


ada sesiapa yg tgh ngata2 saya tak???
ehh.mcm sopan je kan guna kata nama 'saya'
sesekali jadi sopan sikit takpe kan....


tapi ada satu gambar amaran yang saya tujukan pada org yg tgh ngata saya....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

wwwaaacccchhhaaaaa........

biasa je dia ngata org yee....
baju nie leh jadi baju silat tau.....
hehehehehe...


entry yang merepek meraban dari saya.....
sekian........

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang