Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

16 Jun 2010

qaseh genap 10 bulan

hari ni kan...qaseh dah genap 10 bulan dah...
dia demam....samada demam beralih bulan atau demam nak tumbuh gigi kapak..hehehe
gigi yg atas dipanggil gigi kapak ke???
lebih kurang gitu la kan...
hari ni masuk 3 hari dia demam tapi baru hari nie aku bawa g klinik...
adakah aku seorg ibu yg tak bertanggungjawab??
ehh....jgn kata gitu...bukan aku sengaja...sebelum dia badan dia mcm tak panas sangat...
aku ingat takde apela...tadi ni pun badan dia tak panas sgt tapi aku bawa jee...
badan dia panas time malam je... risau la kan malam..
dah la aku tinggal dengan qaseh je... kalau ape2 berlaku sape nak tolong??


pastu tadi kak ana kata badan qaseh ada bintik2 merah...
aku tak perasan pun... tula...org yg jaga lebih mengetahui ttng anak aku...
mmg betul la..satu badan dia ada bintik merah...
kak ana kata kena miang... tapi tengok qaseh selamba jek..
mcm tak gatal jee....

bila tunjuk kat doktor tadi doc kata ruam...
doc pun bukan nye tgk betul2... benci tull.....

ape2 pun..yg penting ubat dah ada...
doc siap bagi ubat sapu utk ruam dia sekali...
walaupun qaseh demam, tapi dia tak byk meragam pun...
dia masih leh senyum...meh main2...leh panjat2....
yg tak boleh....dia tak boleh tgk org take kat dia...
dia suka org ramai2....
org main2 dengan dia.....
kalau dia sorang mula la dia nagis tersedu-sedu....
sbb tu la aku nak g kencing pun ssh bila kat umah....
sbb bila aku takde je mula la dia nagis...siap tersedu sedu lagi...pilu betul mendengarnya...

ok...perkembangan qaseh sekarang....

- masih lum jalan lagi... baru nak bertatih...
- pandai ngajuk ape org cakap..tapi dengan bahasa dia la...
- tiru ape yg org buat...kalau kita tepuk2 dia suh tido..dia tepuk kita balik...
hehehehe..tu lum kita gaduh main pukul2 ngan dia tu....
- dah nak tumbuh gigi lagi sebatang...hehehe tu yg demam tu..
- lagi tak teringat ape....


tu je yg ingat setakat nie...

hari isnin depan (21 jun 2010) aku akan bawa qaseh g klinik... ala..chek biasala..dah 10 bulan kan kena timbang,ukur panjang... injuct tak eh... umur setahun nnt baru injuct....
so, perkembangan selanjutnya aku diberitahu kelak...

setakat nie je...sayonara...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang