Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

08 September 2009

Ayah Pandai Mandikan Qaseh

Hari jumaat lepas aku balik rumah mak mentuaku. Lan balik dari JB kitaorang terus g segamat.Petang jumaat tu mak Lan nak g putrajaya lak dengan kak adik. So,tinggal aku dengan lan dgn qaseh dgn adik lan je (hakim) kat umah tu. Aku cakap dengan Lan sape nak mandikan qaseh nanti sbb aku tak berani lagi nak mandikan qaseh. Lan kata dia boleh mandikan.Berani seh dia...Sekali betul2 dia mandikan anak dia.Macam tak caya lak aku.Korang caya tak?kalau tak caya aku boleh bagi bukti.... Jom kita saksikan bagaimana caranya seorang ayah memandikan anaknya yang baru berusia 3 minggu.


video


Nasib qaseh suka mandi.Dia diam je masa mandi tak kisahla sape pun yang mandikan dia.Badan qaseh pun dah keras.Dia dah boleh diri tegak...Jadi,tak susahla utk mandikan dia kot.....
Ayah bukan setakat mandikan qaseh je...semua keje dia buat...hehehehehe
Dia la yang basuh baju qaseh,masak untuk ibu,kemas rumah dan mcm2 lagila..
Tak sangka aku suami aku serajin tu....


Sekarang ni qaseh dah susah nak tido.Baru tido kejap dia dah tersedar. Bila tersedar tu terus nagis je...Pastu mulutnya cari2 nak susu....Bukan senang nak jaga anak ni....Macam2 ragam dia... Dah besar nanti mcm mana la pulak... Aku harap qaseh jadi anak yang baik dan dengar kata. Kalau tak, tak tau la ape nak kata.Aku sayang sangat kat qaseh.....Dia la segala-galanya bagiku....


1 ulasan:

Nazlan Zuriani berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang