Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

02 September 2009

Setelah 19 hari Qaseh Lahir

Hari ni genap 19 hari Qaseh lahir di dunia ni...Selama dia ada,aku terus terang yang aku memang tak cukup tido...Dia tido siang tapi jaga pada waktu malam...Dia tak menagis tapi matanya nnt terkebil-kebil je...Bila tengok dia tak tido takkan la aku nak tido lak kan...
Qaseh hanya akan menagis bila dia nak susu dan bila dia membuang je...tu pun sbb dia geli...Kalau agak2 dia tak geli dia akan tido je....Senangkan jaga qaseh...tapi tu masa umur dia seminggu la...
Sekarang ni qaseh dah pandai menagis dan kalau menagis tak reti pelahan.Lagi2 bila orang asyik dukung dia je...bila letak je dia kat tilam mesti dia nagis...Aduh....letih mak....
Dan sekarang ni pulak qaseh dah kuat menyusu...Kalau dulu minum sikit je dah cukup....Sekarang dah bagi 2 kali pun tak cukup....tu lagi satu perkara yang meletihkan aku...
perit beb... Tapi ape pun demi anak yg tersayang sanggupku lakukan ape saje....

Walau ape pun yang qaseh buat,aku akan cuba rakamkan... sekarang ni dia suka senyum...Kadang2 tiba2 je dia senyum dan ketawa...Bila talipon ada kat tangan aku dapatla aku ambil gambar dia.Muka dia hari-hari berubah. Sekarang dia dah semakin tembam dan berisi. Masa umur dia 10 hari berat dia dah naik 3.3kg. Sekarang ni tak tau la bape dah berat dia. Esk baru timbang lagi.(hari ke-20) Harus naik lagi berat dia ni...Dukung dia pun dah terasa berat..

Aku suka ambil gambar qaseh...setiap hari aku ambil gambar dia...Tapi ada cite sedih sikit...
Gambar masa dia hari pertama dgn gambar2 kat hospital semua dah ilang...aku dah terdelete...
Macam nak nagis je bila gambar tu semua tak dapat disimpan..Kalau tak, byk gmbr yg boleh aku letak dalam blog ni....eeeeeeee tak nak ingat la cite sedih tu.....

Untuk mengembirakan hati aku balik....aku ambil jee gmbr qaseh...konon2 untuk ganti yg hilang tu...tapi semuanya tak sama....Nasib qaseh pandai ambik hati aku dengan senyuman dia....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang