Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

15 September 2009

QASEH DAN MIKAIL

Qaseh dah berjumpa dengan Mikail pada hari Sabtu dan Ahad yang lalu.
Kan aku ada janji nak ambil gambar mikail lagi kan... So,aku dah ada byk gambar dia. Dan aku juga ada ambik gambar qaseh bersama mikail. Jom tengok...

ni ke ibu mikail...eh salah nie...ni ibu qasehla...sibuk je nak bergambar dengan mikail kan.... Inila anak sedaraku yang ke 13.

Haahh....yang ni baru ibu mikail.Sama tak rupa diorang...Ni la kak mawar aku. Aku panggil dia uteh.Qaseh panggil dia mokteh....


Ni la Qaseh dan Mikail. Tengokla mikail sama besar dengan qaseh walaupun dia baru 2 hari masa aku mabil gmbr ni. Sedangkan qaseh dah nak masuk sebulan dah...hehehehe
takde beza pun tahap kebesaran mereka tapi rupa diorang memang berbeza.... Boleh lena je diorang tido padahal mak-mak nya bising2 kat sebelah dia...gelak2 la,borak2 la...



Ni pulak gambar2 mikail.Ada banyak lagi tapi ni jela aku tunjukkan. Sama je gambarnya.
Bulat kan dia....mata dia kecik je....rambut dia tak lebat mcm rambut qaseh....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang