Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

16 September 2009

QASEH SEBULAN

Hari nie usia qaseh genap sebulan. Qaseh pun dah makin besar. Dalam masa sebulan nie mcm2 yang aku alami dan pelajari selepas bergelar ibu. Alhamdulillah semua dugaan dan masalah dapat aku tempuhi. Aku pun dah semakin sehat. Harap tiada ape2 lagi la masalah yang bakal aku terima kelak.
Esok aku kena bawa qaseh g klinik sbb dia dah sebulan kan.. So, dia akan dienjit.hhehehe...
dan kemungkinan besar aku nak g sunatkan dia sekali...Kalau tak esk,bila lagi kan....Harap2 qaseh tak menangisla esok...

Hari nie uteh dah datang sini (umah uda) sbb mak dah balik serting. Sebelum ni mak jaga dia kat umah dia. Ni dah takde sape nak jaga,dia balik la umah uda. So, uteh dan aku berpantang sama2 kat umah uda. Mikail pun ada la kat sini. Jadinya qaseh adalah kawan...

Erm...tak tau la nak cerita ape lagi... Esk kalau ada cite best aku tulis lagi ye...bye.


Layan gambar jom.....

bila qaseh dengan mikail dah rapat2...ni la yang berlaku....kecik2 ni takpela,dah beso jgn mcm ni ye ...kang ibu babab kang....
gambar qaseh semalam baru lepas mandi.muka sedih je...Rindu kan ayah ye qaseh....


qaseh pakai skirt semalam...barula nmpk ciri2 kewanitaan...huhuhu...tapi tido tetap mcm tu....


bila qaseh senyum...sungguh menawan mcm ibu dia la...ahaks..(perasan jek)..comel anak aku....

Yang ni gambar qaseh pagi tadi. Renunganmu menusuk kalbu nak.....


Lihatla betapa tembam dan bulatnya qaseh sekarang....Dah sebulan la katakan....Kejap je anak ibu besar...Cayang Qaseh.....Muahhh


Qaseh dan Mikail.Dua-dua kena bedung.Tapi nampak mcm qaseh lebih kecik dari mikail...Takpela,qasehkan baby girl,kecik barula comel.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang