Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

09 September 2009

qaseh dan buaian

Oleh kerana qaseh suka ditepuk-tepuk dan dibuai-buai,so ari ni aku masukkan dia dalam buai...
Hahahaha... Semalam boleh dia taknak tido.Sampai pukul 4 pagi aku tunggu dia tido.Baru tido kejap dan nagis lagi...Susu jangan cakap la...asyik hisap jee...tu pun tak cukup-cukup jugak... Geram je aku dengan dia semalam.Tapi nak buat mcm mana kan... nama pun anak...Seorang ibu kenala byk bersabar dan byk berkorban demi untuk ANAK....
Hari ni try biar dia tido dalam buai.Harap-harap dia tido lena sampai ke pagi la... Boleh la aku ganti balik waktu tido aku yang semalam tu...hehehe boleh ke mcm tu???
tembamkan muka qaseh sekarang...tgk la pipi dia...best tau cium dia...tu la kuat sangat nyusu...
qaseh dalam buaian...lena jugakla dia tido.ni masa dia tido siang tadi.Jap lagi aku nak tgk macam mana lak bila dia tido malam dalam buai..





Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang