Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

12 September 2009

Qaseh dapat kawan baru

Semalam akak Mawar aku (Uteh) dah selamat bersalin. Dia dapat baby boy.... Alhamdulillah semuanya selamat. Uteh sama-sama ngandung dengan aku.Beza cuma sebulan jee. Due dia patutnya 14/9 tapi baby keluar 11/9. Cepatla pulak.Masa aku lambat 2 hari...nasib-nasiblakan...
Dia bersalin pukul 4.25 pagi. Baby dia punyela semangat. Beratnya 3.75 kg. Peh...kalah qaseh... qaseh cuma 2.7kg jee...Macam manala masa dia teran tu...takut aku nak membayangkan...
Aku tak tengok lagi baby uteh tu. Tapi uda dah g tengok dah kat hospital petang tadi.Aku suruh uda amik gambar baby. Jom tengok rupa babynya...


ha....punyela tembam pipi dia...tak mcm qaseh,sekarang ni pun pipi qaseh tak mcm ni. Baby ni keluar-keluar je dah tembam mcm ni...huh... muka mcm cina....entah ikut rupa sape la ek.. mak melayu...bapak jawa....anak keluar cina....hahaha...ni gambar versi penuh... Hanya ni je la gambar yang aku ada. Nanti kalau aku g tengok dia aku ambil gambar dia lagi dan aku masukkan kat blog ni lagi yee... Esk lusa muka dia mesti lain punye....

So, ni la kawan qaseh nanti...sepupu qaseh yang sama baya dengan qaseh. Beza umur tak sampai sebulan yee... Tapi beza badan memang ketara. Nanti aku letak qaseh kat sebelah baby ni dan tengok sape lagi beso....
Lupa lak nak bagitau nama baby...Uteh kata dia nak letak nama MUHAMMAD HAFIY MIEKAIL. Mcm tu la kot ejaannya. Ni anak dia yang ketiga. Nak sama nama dengan abg dia la tu. Nama abg dia Muhammad Hafiy Zikry. Akak dia pulak Seri Nurmaisyurah. Jadinya anak uteh 2 lelaki 1 pompuan. Tapi yang pompuan lebih lasak dari yg lelaki. Yang ni tak tau la pulak mcm mana perangai nya.....Tunggu dan lihat je la....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang