Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

07 April 2011

Impian belum menjadi Kenyataan

Dugaan datang menimpa-nimpa.... Oleh kerana aku ni hamba Allah yang lemah kadang-kadang aku terasa tak berdaya nak menanggung dugaan yang diberikan....
Tetapi, walau seberat mana sekalipun aku perlu menempuhinya supaya aku tidak kecundang di kemudian hari...
Memang tak semua impian kita akan jadi kenyataan.. tapi kita kena berusaha untuk menjadikannya kenyataan walau sepahit mana pun kita perlu telan. Aku tahu aku tak mampu tapi sampai bila nak kata pada diri yang kita tak mampu selagi kita tak mencuba. Tuhan sentiasa memberi hambanya rezeki selagi kita tak berhenti berdoa dan meminta pertolongan dariNya.

Aku sentiasa berdoa agar dipermudahkan segala-galanya untuk aku mencapai impian aku. Sekarang aku dah nampak jalan untuk permudahkan segalanya tapi tula... seperti yang aku katakan pada mulanya, DUGAAN pasti aku mengekori kita sebelum kita dapat sesuatu yang kita hendak....

Aku mesti kuat untuk menempuh semua ini... Tuhan sentiasa menguji kesabaran dan keimanan aku terhadapNya...
Aku yakin aku boleh...dan aku mengharapkan semua mendoakan agar impian aku menjadi kenyataan. Terima kasih semua..... Aku tak boleh nak pendamkannya sendirian kerana aku rasa makin tak berdaya.... Bila dah luahkan macam ni baru lega sikit..... Alhamdulillah......



apa yang aku buat semuanya demi masa depan kami....bukan aku fikirkan diri aku je... Harap ada yang memahami.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang