Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

06 April 2011

Tak sangka budak ni Kuat LARI!!!!!

Korang tau tak sape yang aku maksudkan.....
Aku bukan saje2 tak nak caya tapi bila tengok orangnya yang pemalu dan penyegan tu yg membuatkan aku susah nak percaya...hahahaha..mulalah ayat poyo keluar...

Bila dah tengok dengan mata kepala sendiri baru ku akui....
Wah...masa mula2 tgk aku sampai tak cam.....
Daripada nak amik gambo sampai tak jadi nak amik sbb ingatkan orang lain...
Bila dia dah melepasi aku barula tau mmg dia la orangnya.....
Penyudahnya dapat amik dari belakang je...



ha.... dapat teka tak sape...????? orangnya yang depan sekali....

Hehehehehe.... Lepas dia dah siap lari baru g amik gambo depan2....
Kan aku dah kata dia pemalu... dia ni tak suka amik gambo.... Bila orang nak amik gambar dia je dia tunduk...
eh, bukan yg baju biru tu eh, dia yg baju putih. Pakai no L27.... Wakil Sekolah Kebangsaan Sri Labis.

Kalau nak lagi terang yang ni ha..... Ni masa sambut besday dia 29.3 yang lepas... Susah betul nak amik gambar besday girl nie.... Nama dia Miza Qamarina bte Sulaiman.  
Tu la aku kata, bila tgk depan2 baru caya dia kuat lari walaupun sebelum ni dia dah wakil daerah dah utk lumba lari...hahahaha...apalah makcik nie....

Harap2 qaseh pun kuat lari jugak la mcm kakak rina dia...hehehehe

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang