Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

07 April 2011

Kawen kawen.....:p

Suka tengok gambar nie... gambar ni dah berzaman dah... baru terhegeh-hegeh nak letak kat blog...ahaks...
Aku dengan akma...Kami berkawan sejak dari Sekolah Tadika lagi.. pastu terputus hubungan masa sekolah rendah sbb sekolah lain-lain dan bertemu kembali masa di sekolah menengah....
Yang tengah si comel loteh tu anak dia ye... Ashaf Munir namanya... Anak aku??? ishh... i masih dara lagi tau.... hahaha.. aje kena pelempang ni karang..... Qaseh tinggal sebab dia tengah tido... Wah sangat la menyenangkan bila g berlenggang kangkong.... Eh, tak cite lagi g mana ye... Kami pergi majlis perkahwinan kawan2 ku... Ada 2 orang yang kawen masa ni... Dua2 kami pergi tau... sungguh tak sangka... Tu pun sebab orang ajak tu yg sampai juga tu.. Kalau g sendiri tak tahula leh sampai ke tak..hehehehe.... Harap maklum...

 Mula-mula g rumah Faida... Masa sampai dia lum bersanding lagi... so, g la terjah bilik dia... Dia sanding kol 2.30 ptg..Lambat nak tunggu...Nasib dia dah siap makeup dah... dapat la tengok muka yang sudah dimakeup dengan cantiknya.... Tapi tak dapat la nak tengok pengantin lelaki :( Tapi sekarang dah dapat tgk dah.. tu pun tgk kat facebook jek... hehehe... sekrang kan dah canggih kan... Tapi kenapa org kawen suka sanding lambat2 ek... Kalau boleh jgn la lambat sangat....hehehehe...

Tadi gambar sorang2...ni gambar ramai2 lak... Nasib ada yang nak amikkan gambar kitaorang... Aku ni kaalu g memana memang ada je kamera dalam beg tangan... So, tak le melepas nak bergambar kenangan dengan member2 lama kan... Oh ye, yang tgh2 tu (tak oakai tudung) adalah kembar kepada si akma... Nama dia afni. Kawan aku jugak... Yang budak perempuan kecik tu anak si afni tu....nama dia......Apa ek nama dia... Lupa pulak....sory ye...

Ok, gambar yang ni bertambah lagi sorang. Yang baju hijau tu... Nama dia Eliana. Kawan aku jugak... eh, mestila kawan kan..takkan musuh leh bergambar sebelah2...ahakkkss... Kitaorg satu kelas masa sekolah rendah dulu... Sekarang dah jaaaarraanngg sangat jumpa... Masa ni la baru jumpa.... Pastu terus add kat facebook...hehehe boleh gitu??

Ni pelamin Faida... Cantik kan..... Tapi tula, dapat amik pelamin kosong je... Aku ke yang bersalah kerana datang awal.... aarrggghhh!!!!!!.... tak boleh terima...

Ni majlis kawen yang kedua... Aien punya wedding.. Pink colour lagi... ok...yang ni aku sempat tengok dia sanding.... masa kitaorang sampai pengantin perempuan tgh tunggu pengantin lelaki kat pintu dewan. Dia buat kat dewan ye...  So, sebelum dia berposing2 dengan suami dia kat pelamin, kitaorang berposing dulu la dengan pengantin..hehehehe..

posing lagi... ada banyak kamera didepan kami dan hanya aku je yang pandang kamera aku... masa ni pun main sambar je orang minta suruh amikkan gambar.....

ni aku yang amik gambar sbb tu la aku takde.... aku je yang tak bawa anak kan... pastu irang sibuk tanye anak mana?nape tak bawa anak? siap ada yang kata aku nyorokkan anak...hehehe.. saya tak sekejam itu la... kalau saya bawa anak saya yang tengah nyenyak tido, tu baru dinamakan KEJAMMMM...hahahaha...


Ni gambar aien bersanding... Pengantin lelaki pun pakai pink.... I like.... Kalau Lan tak kan naknye dia pakai warna pink.... Siap ada flower girl and boy lagi.....

Gambar yg atas tu jauh sikit kan.... Ni bagi close up sikit.... Manis kan dua2 mempelai nie....
Sebenarnya dia kawen dah pada 5.2.2011 yang lepas, aku je yang baru masukkan dlm blog... hehehe...
Selamat Pengantin baru kepada kedua-dua kawan ku... Siti Faida dan pasangannya serta Nurul Aien dan pasangannya.... Semoga kekal ke akhir hayat dan cepat2 dikurniakan zuriat.... Nanti qaseh boleh kumpul kawan ramai-ramai....


Ok setakat itu sahaja cerita basi saya pada hari ini... semoga tersenyum melihat gambar2 saya ye...
hehehhe... tata...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang