Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

19 April 2011

YB saya yang baru.....

YB Mohd Azahar bin Ibrahim

 Inilah YB DUN Tenang yang menang masa Pilihan raya kecil hari tu.... dah berjaman baru nak bgtau orang YB baru.. apolah kan....
Ahaks...mcm tak kenal aku... aku kan suka kumpul2 gambar dulu pastu baru masuk blog...huahuahua....

 
 YB datang pejabat kitaorang tau.... YB korang ada nak datang pej ko tak? hah.... tu yg bagusnya YB aku nie... Bila dia kata nak datang, kitaorg terus la kumpul2 kan pm (pemaju masyarakat) atau lebih dikenali sebagai cikgu2 tabika tu... Patutnya kita yang g jumpa dia tp dia lain pulak... ni baru betul rakyat didahulukan....


  
 Yang berdiri tu PKD aku... bila bab cakap2 ni bagila kat pegawai kan... yang tudung Pink tu isteri YB.... Cantikkan orang nya... ada mcm aku tak rupa dia... ahai.... aku panggil isteri YB ni kak zana jek...



Dan inilah pm-pm KEMAS yang bertungkus lumus membantu masa PRK lepas.... YB datang nak ucapkan terima kasih pada kitaorg semua... pastu bagi hinhin minta bantu lagi masa PRU pulak.. Ala YB ni...kalau tak minta pun mmg kitaorang kena buat.....


Ok itu saje yang aku nak cerita.. ringkas dan padat x?   






p/s: korang perasan tak aku rajin update blog sejak akhir2 nie?....
ala...takkan tak perasan.... kan bila korang bukak blog aku je mesti dah ada entry baru kan...
hehehehe... bukan ape.. aku rasa mcm ramai je yang dah baca blog aku nie.... so, utk tidak mengecewakan anda semua aku kenala rajin update... terima kasih ye sebab sudi jenguk blog saya nie... hikhikhik.... lain kali jenguk la lagi....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang