Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 April 2011

Lebih banyak gambar makan bubur siam

Lagi terliur tengok nie.... Aduh..terinagt2 aku pada si bubur nie... nape ko jauh sangat.....
Ceteka jari sape tu.... hanya orang tertentu je yg tau...huhuhuhu....

Jemput makan semua.... nash tu mmg...time org dah nak suap ke mulut time tu la dia menadah tangan nak baca doa... Kita2 semua dah baca sendiri tau doa makan... time dek kerana menghormati org yg nak baca doa..tadah la tangan jugak...padahal dah tak sabar nak masuk mulut nie.....

 Sebelum makanan sampai borak2 dulu..... pn zaidah siap keluarkan buku tau...ingat nak buat ape..rupanya.....

Nampak tak i hirup sup tu.... terasa2 kat tekak....auwww...
Kenapa gambar aku je yg banyak...?? ha..jeles la tu.... mestila gambar aku ade je sbb yg amik gambar bukan aku.... hehehehehe.... org yg amik gmbr kat sebelah i jek...harusla gambar i ada....huh....



Jom tengok yang lain pulak makan.....















 Abis dah citer pasal makan, kita citer pasal bengkel yang aku g pulak....


 sampai2 je terus g kat kawan2.... terus tinggalkan tok2 ketua kampung aku tu....
mmg dashyat kan aku nie....
Ramai giler orang tau... mana taknya...semua ketua kampung 1 johor diminta hadir taklimat bengkel nie....
Kat dalam dewan lagi penuh orang.....


Duduk2 kejap terus berposing... asal ada yang keluarkan kamera harusla berposing ye tak???
nanti kalau terambil gambar masa muka masam dah malu pulak....

 Time dalam dewan.....
Tetiba terbuat muka poyo pulak.... Nasib masih cun..... hikhikhik....


Konon2 tgh kyusuk la dengar taklimat.... tapi kena senyum2 jugak sbb flash ada dimana-mana...
Wah perasan macam artis pulakk....
(sila muntah)



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang