Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

11 April 2011

Isnin hari permulaan hari...

Hai hai hai...
Selamat Hari Isnin.... Biasanya hari isnin mesti ramai yang malas nak g keje kan... Yela 2 hari cuti rehat-rehat kat umah tiba-tiba hari isnin kena keje pulak kan.... Rasa kejap je dapat cuti...

Tapi u all... jangan merungut ketika bekerja ye.. nnt susah rezeki nak masuk... hahahaha..pandai je nak nasihatkan orang....

Bila masuk keje hari isnin je mulalah mcm banyak je keje nak buat.... tapi kalau aku la..memang pun.... hari isnin adalah hari yang banyak benda aku kena buat.. kalau tak buat pun boleh tapi time hari selasa dan rabu akan kelam kabutla nak siapkan keje yang tertangguh tu... uuhh.... aku cukup tak suka mcm tu......

Hari ni, sebelum aku mulakan keje, aku sesaje la buat entry ni dulu..... kalau tak mmg tak DAN la nak buat.... boleh pulak gitu kan.... hehehehe...

Aku sesorang je kat opis... Yang lain pergi perhimpunan bulanan kat Segamat... Entah pukul bape la diorg balik tu....

Sejak DO baru ni masuk Daerah Segamat, tiap2 bulan akan diadakan perhimpunan bulanan untuk semua kakitangan jabatan kerajaan.   Penat tu berdiri lama-lama....

Untuk bulan lepas aku kena pergi, bulan ni yg lain pulak la pergi... ganti-ganti ye...
Oklah...nak buat keje...bila rajin nnt aku conteng2 lagi kat sini.....
Tata.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang