Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

14 April 2011

Time malas nak buat keje asyik update blog je...

Sila jangan ikut perangai buruk aku nie ye.... Kalau bos korang sporting takpe...hhehhehee...

Ala...kalau keje semua dah siap tak salah rasanya conteng2 kat blog sendiri.. jgn conteng blog orang lain sudah... utk minggu ni keje aku dah siap dah... wah, belagak je bunyinye.... hehehehe.. mana ada keje yg boleh siap... cuma boleh tangguhkan je... semalam seharian tak masuk opis, so,semalam tak dapatla nak update kan... hari ni apa lagi... update sampai 2-3 entryla...

eh, tetiba je tunjuk gambar ni ek.... saje je... korang kenal tak sape kat sebelah aku ni....
Mana yg tak tau, ni la akak aku yg sulung.... along.....

ketembaman ku terserlah..... orang kata dalam adik beradik aku (perempuan) along aku je yg rupa tak sama dengan yg lain.... korang tengok sama tak? aku rasa sama je kitaorg adik beradik.... memandai je tau....

ni aku dengan uda, yang ni mesti korang kenal kan.... aku dengan uda ni orang kata mcm kembar... oh tidak!!! suka tu mmg suka, uda kan cantik... kalau org kata kembar sebab cantik aku leh terima TETAPI....
jangan sesekali kata kembar sebab nampak sebaya ok!!!... beza usia kami 9 tahun tau.... aku tak nmpk tua kan....????

uda dengan along....dan pelakon2 tambahan yg lain..hikhik.... diorg sama2 pakai baju biru, aku je pakai baju ungu......


gambar tadi tu diorg tak pandang kamera.. gambar ni baru betul... mata diorg terkenyit2 tu bukan apa ye...sbb cuaca panas terik masa tu.... yela, kami duk kat tepi padang. Masa ni tgh tengok rina lumba lari.. yang aku ada cerita kat entry lepas (klik sini).
Ada persamaan tak muka diorg berdua nie????

 
Walau apa pun orang nak kata...kami tetap adik beradik.... ada aku kesah..... huahuahua....
Oklah..mcm dah teringat nak  buat keje.... so, sambung nanti....




Aku dah dapat lebih banyak gambo masa makan bubur siam...kak liza baru je tag kat aku gambar2 nya... nanti aku update entry lagi... nmpknya ramai yang dah tertarik dengan bubur siam tu....
cauuuuuwwww

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang