Seri Qaseh Nazirah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Haikal

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Pemergianmu dirindui

Lilypie Angel and Memorial tickers

Nuffnang

18 April 2011

Reunion la konon....

Sesaje je konon2 kata reunion... Reunion pertugas2 semasa PRK Tenang hari tu.....
Bila dah lepas PRK kitaorang dah lama la tak berjumpa.... Maklumlah masing2 dah pulang ke tempat sendiri... Masa PRK kan semua berkumpul ka Labis ni selama sebulan... so, dah macam adik beradik la kami semua ni... Banyak perkara2 baru yang kita dapat belajar bila duduk sekali dengan orang2 yang berilmu....
Ye...percayala cakap aku nie....


Ini la semua yang hadir reunion kita tu.... 7 orang je... Nak ajak ramai2 tapi yg lagi bz n jauh.... Kitorg semua ni walaupun ada yang dekat tp jarang jugak bertemu muka.... Apatah lagi yang jauh2 tu kan.....
Yang lain semua area johor je so, takde masalah la jumpa, tapi yang sorang ni orang jauh sgt... orang pahang beb.... Namanya en. Norman... Dia kebetulan ke sini tu yg kita terus buat perjumpaan beramai2 tu....

aku dan en norman
Kitaorg g makan2.... minum2.... Ada orang belanja tu yg best tu...hehehhe....
Makan mee bandung.... Aku yang duk kat labis pun tak pernah mkn kat kedai nie... Sekali org luar pulak yg tau mee bandung kedai sini sedap.... buat malu jek.... tapi mmh sedap mee bandung dia... rencah dia pun banyak... ala..gambar mee takde la pulak... bagus gak takde kan... kang ada yang terliur lagi kang.... hikhikhik.... En. norman ni la yang banyak mengajar kami semua cara2 nak buat kerja perhubungan nie... ala takyah la cite kat sini...korang bukan paham pun.... Mmg best kalau borak dengan dia....

 gasak asyik ambil gambar je.... tu pun ketika dah abis makan... masa makan semua menunduk je..hehehehe... Aku yang dah kenyang pun  mkn lagi sebab mee bandung dia mmg sedap tau....
Nama kedai nie kedai D'rasa... sebaris dengan Welcome...

 Kak ina dengan kak liza ni sampai lambat... yela prang jauh kan... masa ni diorg ontheway nak ke terengganu... Dia makan nasi goreng kampung.... masa baru nak makan dah snap2 dah...

Last bagi tunjuk gambar orang yang belanja la... hehehehe...PKD aku yang belanja... Orang nya yang sebelah kanan tu ye... jgn salah org sudah.... yang sebelah lagi tu nurul kawan gaduh aku....
Dia untung la sbb duk sebelah PKD, tu yg dapat gambar berdua tu... tu pun aku yg suruh SENYUM... kalau tak takde pun gambar dia... hikhikhik... (kata kawan gaduh,harusla buat dia marah).

Lepas ni tak tau la bila dapat jumpa diorg semua lagi.... Kalau aku g serawak hari tu mybe dapatla jumpa lagi ramai member2... tapi dek kerana sayangkan keluarga aku sanggup mengundur diri...cehcehceh....
(agak2 bangga tak lan dapat bini mcm aku?)hehehehehehe....




Sebelum terlupa tahniah diucapkan kepada BN kerana menang di Serawak.... Tahniah jugak kepada pekerja2 KEMAS yang berhempas pulas memastikan BN menang di sana.... Jgn lupa belikan ole2 utk orang di sini.... Kami mendoakan anda semua selamat pulang ke semenanjung.... (kalau tak nnt tak dapat la ole2...hehehehehe)....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang